Livet går sin gilla gång

Här händer det inte så väldigt mycket alls faktiskt. Igår var jag världens tröttaste när jag efter att ha jobbat hela natten satte mig på tåget och åkte hem. Njöt av att det med största sannolikhet var sista gången jag jobbade. Var riktigt skitväder här igår med regn och blåst så vill höll oss inne, jag och lillskrutta somnade i soffan en stund. 
Idag lämnade vi in bilen på en lackbehandling så jag fick köra vår gamla trotjänare, en Volvo 940 när jag skulle iväg och träna förut. Var lite nervös då vår Skoda har automat och det var ett tag sen nu som jag körde manuellt men jag hade inte behövt oroa mig, det gick bra, de första metrarna var lite hoppiga och jag fick ett tjuvstopp när jag skulle hemåt igen men det är klart godkänt.
Nu är det snart dags att krypa i säng, imorgon ska det städas lite och tvättas medan maken är iväg och grejar med båt. Imorgon kväll kommer min syster hit och ska stanna veckan ut. Ska se om vi kan få smita iväg på bio i helgen kanske och låta henne sitta barnvakt.
1
Landkrabba

När vi skaffade bil i våras blev det en med automatlåda. I love it! Har inte kört manuell sen dess, lite orolig den dag jag blir tvungen ;)