Peppande!!

Har ju tidigare skrivit om hur jag måste träna och att jag startade diet. Dieten gick åt skogen när jag var på eventet och jag hade inte riktigt motivationen till den förändringen där och då. Men när jag läste runt på andra bloggar hittade jag en som peppade mig rejält och nu har jag dragit igång projekt styrketräning. Det som hela tiden har varit det viktigaste är inte så mycket att gå ner i vikt, visst jag har några kilon för mycket, utan att orka mer och orka vara mamma med allt vad det innebär med lyft och annat. Så när jag läste detta inlägget så ville jag sätta igång. Kommenterade och fick ett helt mail tillbaka och efter att ha svarat på frågor ett helt program för att träna upp styrkan. Idag körde jag det för första gången och jag kände mig rejält genomtränad och så pepp. Dessutom testade jag ett teknikpass förra veckan med TRX och det kommer blir fler gånger. Anmälde mig då också till en friviktsintrduktion på gymmet som tyvärr ställdes in då instruktören blev sjuk men ska ta det denna veckan istället.
Tänk vad bra bloggvärlden är att jag i princip har hittat en personlig tränare som peppar!!
NU SKA JAG BLI STARK!! 
 
3
Katarina tvillingmamma

Ja!!! Heja dig! Tack för bloggkärleken :O) O tänk vilken glädje för mig att få peppa dig till att göra ett bra val för dig? Det är underbart :O)
Kram

Linda-Mamma till Alfred

Härligt!! GO GOOOOO, fullt ös!!! Åh hihi du är ju för rar! Ser fram emot att en inbjudan dimper ned,låter otroligt kul;)

Emschen

Ja den där tokan är fullproppade med pepp och träningstips. :)
Lycka till med din förändring
Kram