Fynd

Jag filar fortfarande på reseinlägget från New York men har inte funnits riktigt tid och ork då jag fortfarande känner mig lite ur fas efter min magsjuka och maken har legat däckad i två dagar. Full fart har det dock vart på Sonja och det har jag fått ta då.
Men idag var det ju i alla fall klädbytar dag och några fina kläder till Busan blev det att växa i plus dessutom en liten röd resväska och det bästa av allt, en rutschkana. Denna gången gick dock försäljningen för min del inte riktigt så bra och jag efter att inlämningsavgiften var betald fick jag hela 35 kr!
 
Både väska och kana gick hem. Gick sådär att klättra upp längs med kanan speciellt först när hon envisades med att hålla i väskan. Fick sätta henne högst upp och då var det skoj om än lite läskigt att åka ner.
1
Malin S

Ja, dessa små barn har ju inte riktigt förståelsen för att mamma/pappa är dööödssjuk! Inte ens när de själva är sjuka så brukar det hjälpa... ;) Hoppas ni får vara friska nu då!!