VIP-paket

Igår låg det en trevlig överraskning i brevlådan när jag hämtade in posten. Ett VIP-paket från R.E.D.D Free (tidigare Tampons for free) och deras samarbetspartner Pronaxen.
Pronaxen är en värktablett som ska vara extra bra vid mensvärk just och deras devis är "När du har mensvärk och har andra planer". Paketet innehöll ett Deluxe survival kit för att pigga upp sig lite när man har mensvärk. Jag har ju av naturliga skäl ingen mens för tillfället men innehållet kan definitivt pigga upp en trött gravid kvinna med :)
 
 
Förutom tamponger så innehöll paketet en hårmask från Maria Nila (doftar så gott), ett armband från Indiska, en mascara från Oriflame (perfekt för mig som behövde en ny, nytt märke för min del som ska bli roligt att prova) och ett par trosor från Bread and Boxers som kändes jättesköna. Dessutom en liten ask att ha sina värktabletter i.
 
Om Pronaxen
Pronaxen (naproxen) är ett receptfritt läkemedel mot bland annat mensvärk som finns att köpa på de flesta apotek. Pronaxen har en verkningstid på 12 timmar vilket innebär att du bara behöver ta en tablett på morgonen, eller en på kvällen om det är då din mensvärk brukar sätta in.
 

Jag har aldrig haft sådana problem med mensvärk att jag behövt ta värktabletter mot det men efter förra graviditeten hade det blivit värre och om det kommer bli så nu med ska jag testa Pronaxen tror jag allt.
Men om ni har problem och skulle vilja prova så kan ni nu beställa Pronaxen hos Apotea med 20% rabatt. Ange bara koden: pronax20
 

Och skulle du också vilja ha gratis tamponger hem i brevlådan varje månad
Anmäl dig här