Bättre

Fick ju lämna ett urinprov igår som jag skrev och ingen urinvägsinfektion dock skickar de provet på odling för säkerhets skull. Men kände inga sammandragningar igår heller. Så var kanske bara stress eller för mycket ansträngning eller så. Efter barnmorskebesöket så tog jag och Sonja en andra frukost på Espresso House innan det blev en runda på stan. Nya mammajeans till mig var jag på jakt efter då mitt enda par sparck rejält i grenen i förrgår. Blev ett par fina från Mamalicious som satt som en smäck.
Passade på att fylla på Busans strumpförråd med då jag på morgonen sprag runt och svor för mig själv när jag bara hittade en av varje strumpa typ.Dessutom passade jag på att kolla skoutbudet lite och få mätt hennes fötter för att se storleken. Tog en sväng förbi Ica Maxi med för lite veckohandling.
 
Hemma sen så tog vi lunch och sen fick Sonja sova lite då det började bli gnälligt och jag passade på att klippa lite gräs. Vi har ju en robot i vanliga fall men det måste fixas lite med den och gräset har växt som tusan. Tyvärr är vår extraklippare batteridriven och det tar slut fort så har hälften kvar att klippa ungefär. Men nu ska vi strax åka till svärföräldrarna på Tjörn och njuta lite så det tar vi senare.
 
 
 
 
2
Linda-Mamma till Alfred

Men herrgud Tjörn det är ju så nära oss,kom hit! Över Orust sedan är du i princip hos oss ju, vi bor ju i Bokenäs!

Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥

Låter som en ganska mysig dag! :-)

Sv: Jag tänkte inte heller på att barbie är smal när jag var liten, men jag tror ändå att det påverkade mig och jag tror att det skulle påverka min dotter om jag köpte barbie till henne. Men man skulle önska att det fanns leksaker där dockorna var realistiska PÅ RIKTIGT, dvs olika hudfärg, olika tjocka, olika funktionshinder osv.

Sköt om dig!
Kram