Buzzador

Som jag skrivit tidigare så är jag en Buzzador och detta innebär lite kortfattat detta:
 
Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster.
 
Nu har jag fått möjlighet att testa en ny tjänst Boxday: De har som filosofi att man ska kunna få hushållsvaror såsom toalettpapper, disk och tvättmedel schampoo och liknande hem till dörren varje månad eller mer sällan.  De erbjuder färdiga boxar anpassade för singlar, sambos och familjer av olika storlek men man kan även skapa sin egen låda. Dessutom kan du ändra i lådan från månad till månad med bara sex dagars framförhållning.
 
Nu kan ni också gå in och testa och få fri frakt och 10% rabatt på er första beställning genom att gå in på denna länken:  http://www.boxday.se/buzzador. Där kan ni också hitta alla villkor och hur det fungerar ännu mer utförligt.
 
 
Jag som ofta får åka och handla själv med ett barn och snart två tycker det vore grymt smidigt att få hemlevererat tunga otympliga varor som diskmedel, tvättmedel och toapapper. Sånt som dessutom går åt en hel del av härhemma. Dessutom diskborstar och disktrasor används flitigt och jag har aldrig koll på hur mycket vi har hemma så skönt att veta att det fylls på hela tiden. Dessutom väldigt bra att man kan ändra intervallerna realtivt smidigt är kanon. Mindre saker såsom schampoo och deo köper jag gärna själv då jag växlar en del och likadant med tandborstar och tandkräm. Skulle önska ett större sortiment med men det kanske kommer när tjänsten funnits lite längre och fått en kundbas.
 
Är du själv intresserad av att bli en Buzzador anmäl dig här