Bloggutmaning 365 nr37

Vart dåligt med bloggandet nu ett tag som ni märkt och utmaningen har gått åt helvete men nu hoppar jag på tåget igen. Denna vecks tema är hemmet och dagens fråga är; Om du bara fick välja en prydnad som du redan har att spara, vilken blir det?
 

Vi har en hel del prydnadssaker hemma men jag försöker hålla det nere. Tycker det svårt att få till sådana där snygga stilleben som man ser i inredningstidningar eller hos de där duktiga inredningsbloggarna. Men gillar att sprida ut mina små favoritprydnader i huset. Ljusstakar och ljuslyktor är ju ett måste för att få till lite stämning helt klart. Ett tag så flyttade det in en väldans massa ugglor i huset och de finns fortfarande bland favoriterna helt klart. Men ska jag spara en sak så är det denna;
 
Och på bilden är det en massa saker men ängeln längst till vänster är min och det var den jag syftade på. Tjejerna har också varsin och den i glas är Sonjas namngivningspresent