Bloggutmaning 365 nr38

Jag älskar inredning men har nog inte hittat min stil i det än. Älskar att inspireras men många gånger i magasin eller hos bloggar känner jag att vi inte har samma budget riktigt eller att det där funkar välan inte med två små barn direkt. Inte med vår dotter i alla fall som inte tvekar att springa runt med mat i hela ansiktet och på händerna.
Men det finns som jag verkligen tycker har så vackert hemma och där jag önskar att jag bodde likadant även om jag ser att den stilen inte gör sig i vårt hus. För det tycker jag är viktigt att man inreder efter huset. En funkisvilla som vår gör sig inte helt med den romantiska stilen eller alltför modernt. 
 
Men att titta in hos Emma eller Nicole är ren njutning för själen och härlig inspiration...
2
Hanna

Vilka bra tips på bloggar! :)

Amanda

Tack för tipsen, älskar att spana in inredningsbloggar!:-)
Kram