En tjej och hennes apa...

Ja nu syftar jag inte på Sonja och hennes apa då utan på de här två
 
Zillah och Totte!
 

Jag skrev ju bara häromdagen att jag ska på Krakel & Spektakel mässan i april och igår kom nyheten att även ”världens bästa, coolaste, snyggaste och bästa” APA ska dit. Totte och hans vän Zillah kommer uppträda på mässan på söndagen och det ser jag verkligen fram emot. Har bara sett radarparet någon gång sådär på tv och tycker de är riktigt bra så att få se de även live ska bli spännande. 
 
Men det händer mer där som gör att jag tror (vet) att det kommer bli en toppenhelg. Therese McDonald ska uppträda, henne såg jag ju redan på Fab Mamas eventet i höstas och hon bjöd på många skratt. Alf B Svensson ska föreläsa om "att våga vara förälder". Känns precis som något jag ska lyssna på nu när jag har en gränstestare här hemma. Bra att få lite mer tips och råd då det garanterat blir värre. Fina Fnulan ska dessutom ha premiär för sin barnbok om Militta.
 
Ni hör ju, det här får man inte missa!
 
ps. Om ni vill få mer nyheter om mässan så kika in på deras Facebooksida också ds.
2
Linda-Mamma till Alfred

Jag är faktiskt lite sugen på att gå!

Svar: Vore ju jättekul!
Maria

Tommy

Sv: Håller verkligen med!

Ska bli galet kul den helgen. Hoppas du hittar barnvakt till den stora.