Dettol No-touch

I december fick vi hem ett Buzzadorpaket med Dettol no touch automatiska tvålpump. Den började användas direkt av oss. 
 
 
SNABBFAKTA - Dettol No-Touch Hand Wash System
• Minskar spridningen av bakterier och virus.
• Enkel och rolig att använda för hela familjen.
• No-Touch. Känner automatiskt av händerna.
• Droppfri. Inget kladd.
• Finns i fem olika dofter: Aloe Vera, Cucumber, Green tea, Grapefruit och Odour neutralising Citrus.
• Passar perfekt både i badrummet och i köket.
 
 
Jag tyckte den var supersmidig att använda främst då man lagar mat och bakar. Man slipper kladd på tvålpumpen och bakterier från rå kyckling eller köttfärs sprida inte heller. Sonja tyckte den var kul men hon är lite för liten för att tvätta händerna själv och hade mest sett detta som en leksak och tagit mer och mer tvål. Men med större barn som kan tvätta själv kan jag tänka mig att det är smidigt när de varit ute och lekt och kanske blir dte roligare för de barn som inte gillar att tvätta händerna. Maken var lite kritisk till mängden tvål som kommer, för mycket. Han tycker alla tvålpumpar ger för mycket för att man helt enkelt ska köpa mer. Jag tycker mängden är okej men tvålen känns dryg och tror mindre hade räckt. Hade gillat om man kunnat ändra mängden lätt själv. Två olika alternativ hade räckt.
Tvålen kom med cucumber doften och den kändes inte så fräsch som jag vill att gurka ska lukta tyvärr så nästa gång köper jag en annan doft och testar för tvålen kommer fortsätta användas. Skulle gärna se att refillen kom i en påse som man kan fylla på i plastförpackningen för mindre skräp.
 
om Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster.
Är du själv intresserad av att bli en Buzzador anmäl dig här
#buzzillfri #dettol