Varma dagar och lite annat smått och gott

Jag kan ju inte beskyllas för att vara en aktiv bloggare direkt. Jag har njutit av att få vara med familjen hemma när allt med båten väl ordnade upp sig. Varit ute och grillat, lekt och fixat i trädgården en hel del och för en vecka sen blev jag gräsänka igen också. Men på onsdagen for jag till Stockholm med barnenför att tillbringa långhelgen med familjen där. Hade det jättebra och njöt av att börja perioden själv med lite avlastning av mormor och morfar. Sen hem på söndagen och tillbaka till vardagen igen. Har gått okej men det har varit lite tufft också, barnen och jag har inte alltid haft samma agenda kan man säga. Sen att inte vädret varit det roligaste senaste dagarna har ju inte hjälpt till direkt.
 
Kommer i alla fall ha fullt upp nu fram tills mannen är hemma igen, tänkte ta med kidsen och fira nationaldag imorgon om nu inte regnet vräker ner vill säga. Nästa helg är det Potatisfestival i stan som ska besökas och helgen efter det är det ju Midsommar. Och sista helgen i juni är det dags för Sigrids namngivning, J kommer hem bara två dagar innan så jag får sköyta förberedelser helt själv tills dess. Men får ner delar av familjen som kommer hjälpa till på fredagen i alla fall. Och efter det börjar båtsemestern :)
 
3
Amanda

Det låter verkligen som att du har fullt upp fram till semestern! Hoppas att du hinner njuta lite av det fina vädret som lovas!:-)
Kram!

Tommy

SV: Jag kommer verkligen se mig om mer efter de ekologiska alternativen i butiken framöver!

Hur är det annars? Är mannan till sjöss?

Svar: Japp han är till sjöss men nu är det bara en dryg vecka kvar innan han kommer hem
Maria

Tommy

Sv: Ibland lyckas jag ;)