Frånvaro

Här inn ehänder det verkligen inte mycket. Har fullt upp med plugg, familjen och njuta av det fina vädret så hinner inte skriva tyvärr. Har funderat på att ta en längre paus för att se lite om jag hittar tillbaka och för att få fundera lite på vad jag vill med bloggandet om jag nu ska fortsätta. Men får se hur jag gör där.
Har lite skoj på gång nu framöver så det kan ju komma upp inlägg om det så småningom i alla fall. Just nu njuter jag lite av lugnet so uppstod när båda barnen somnade i vagnen efter en promenad och lite lek i lekparken på skolgården. Ska se om jag kan blunda en stund med då jag la mig alldeles för sent igår och natten har varit sådär. J var iväg till en kompis igår och drack öl så han har inte kommit hem ännu idag heller.
 
Imorse så gick vi direkt ner och slog på tvn och tog en mjukstart. När jag sen efter ett tag gick ut i köket för att göra frukost så möttes jag av denna synen; Kossorna som brukar gå nedanför oss i en hage i skogen hade lyckats rymma och betade lugnt och fridfullt på åkern utanför oss
1
Emschen

Jaha jag som hade tänkt fråga om du var intresserad av att flytta till min bloggportal men då är du kanske inte det om du vill ta en bloggpaus?!

Det låter kul att plugga, det vill jag med men jag vet inte vad jag vill plugga.
Kram på dig