Liten uppdatering

Nu har jag börjat plugga på riktigt med föreläsningar både igår  och idag och hjärnan känns fullbelastad redan. Inte van att sitta och lyssna flera timmar i sträck även om det är korta pauser. Men känns intressant och relevant och jag kommer säkert in i det snart.
Igår eftermiddag så blev det lek ute i det fina sptembervädret och sen beslutade vi oss för att grilla till middagen. Det märks att det är höst nu med kyliga morgnar och kvällar men på dagen är det ju supervarmt och härligt.
 
Idag åkte ivi väg och badade hela familjen inne i Göteborg då det på Åbybadet finns en fin barnpool med små rutschkanor och annat skoj för barnen. Var jättekul och behövdes lite mysig familjetid. Både Sonja och Sigrid älskar att bada båda två. Sonja blir mer och säker i vattnet och en del av hennes rädsla har verkligen släppt. Hon åkte vattenrutschkana med både mig och sin pappa, alltså en riktigt lång en och simmade och kastade sig i bubbelpoolen från kanten. Sigrid hade på sig Cherekringar och simmade glatt omkring i barnpoolen och även i bubbelpoolen. 
 
1
Emschen

Låter som en härlig dag. Måste säga att jag du gör mig sugen på att börja plugga igen. Får fundera lite på det där känner jag.
kram