Mod och Harmoni

Var temat för bloggeventet i helgen och det genomsyrade verkligen hela dagen.
Det bjöds på tre starka föreläsare som inspirerade och bjöd på både skratt och tårar. Många inspirerande ord som träffade rätt i hjärtat både från Creando-Kicki, Att vara någons fru-Emma och inte minst den väldigt berörande berättelsen från Kammebornia-Pia. Emma är den enda av dem vars blogg jag kände till sen innan och hon var en av anledningarna att jag valde att åka på detta eventet då jag gärna ville höra henne på riktigt. De andra två kommer jag nu också att börja följa efter dessa mötena.
 
Emellan föreläsningarna bjöds det på utlottningar av fantastiska priser och jag hade oerhörd tur och vann en superlyxig sjal från by Malene Birger som Isacouture stod för. Dessutom fick prova choklad och fina Elisabeth berättade en del om choklad och kakao och höll dessutom extraöppet i sin lilla butik för oss så vi kunde få handla lite av den goda chokladen.
 
 
 
Lite glamour och kläder hör ju till också kan man tycka och det stod Cloud no 9 för. De bjöd på både modevisning och shopping med fin rabatt och jag hittade en massa jag ville ha. Ett par supersnygga byxor från Vintage by Fe som jag skymtat i bloggvärlden och som jag kände skulle passa perfekt till kvällens middag sen så de kunde jag inte låta bli. Provade även ett par jeans från Circle of trust som var så sköna men först kände jag att det blev lite mycket pengar men ju längre jag tänkte på det så insåg jag att de bara var tvungna att hamna i min garderob och man får ju passa på när det bjuds på rabatt. Skulle tre att webshoppen kommer besökas en del framöver framförallt när jag nu såg att jeansen även kommit i en mörkare tvätt.
 
 
Efter att kunna smita tillbaka till hotellet en snabbis för att byta om så var det så dags för middag på Klara Hall, där vi varit hela dagen. Riktigt god mat bjöds det på och jag fick ett härligt gäng tjejer till bordet. Stannade dock inte uppe så sent då jag var bra trött och ju dessutom hade ett tåg att passa på morgonen. Men kunde se på instagram efteråt att det blivit lite party på kvällen. Tack Lena och Linda för dagen och kvällen det hade ni gjort bra!
1
Lena - gott för själen

Tack själv söta du för att du kom! Det gläder mig att du verkar vara nöjd!

Kram Lena