En dag i sänder..

...försöker jag ta mig igenom just nu. Idag har varit en dag som gått i ett. Lämnade på förskolan och fick veta att de hade personalbrist på grund av sjukdom så vore bra om jag hämtade tidigare. Iväg för att handla och passade på att lyxa till det med frukost på stan. Hem igen för att jobba lite med projektet och sen lunch och iväg att hämta barnen igen. Ute och åkte pulka en stund sen in och värma oss och få i de små lite mellanmål. Lite mys, lek och bus innan middagen. Fredagstacos och sen fick barnen lite popcorn innan jag nattade Sigrid. Lite röjande följdes av Peter Pan på Viaplay och mys med Sonja och sen nattning av henne innan jag kunde däcka i soffan till På Spåret. Nyss nedkrupen i sängen och laddar inför en stor dag i morgon. Någon fyller ju tre år då och har själv valt aktiviteterna.


Nya tulpaner fick följa med hem idag från affären.