Slut som artist

Ja det märks att Sonja inte varit på förskolan sen i tisdags kan jag säga. Vi har trots allt varit ute en del men både idag och igår har vädret varit sådär kan jag säga med regn och kyla. Fast rastlösheten finns där men eftersom prickarna inte blivit blåsor och är på väg bort utesluter vi vattkoppor och imorgon får hon gå igen. 
 
Får inte mycket gjort på dagarna då båda barnen är mammiga just nu och vill ha mamma för sig själva. Det tar på en och just nu vill jag inget annat än att ha hem älsklingen igen men det går sig inte så bara att ta sig igenom det och försöka vila så mycket det går.
 
Igår skaffade jag mitt ett litet projekt. Varit så sugen på att göra ett ordentligt kök till tjejerna. Den här ska utgöra grunden och jag har massa ideer och färg är beställd så nu väntar jag på att den ska komma hem och sen så
 
2
Amanda

Det ska bli så roligt att se förvandlingen! :-)
Kram

Hanna

Ska bli skoj att se hur det blir! Älskar fiffiga diy. :-)