Måndag igen

Idag var det då dags för måndag igen och förskola. Ska testa att ha Sonja där tre dagar á fem timmar denna veckan med början idag då. Så fick lite sovmorgon imorse och sen åkte jag och Sigrid till stan för lite ärenden. Hämtade paket och skickade en del som jag fått sålt och köpte doppresent. Var så härligt väder idag även om det tyvärr blåste en hel del. Hoppas på samma imorgon för då är det ledigt från förskolan och jag tänkte fixa matsäck och åka till en stor lekpark i stan och mysa lite.
 
Helgen har också bjudit på en del trevligheter. I lördags var det ju Me and I träff och var så kul att få träffa Linda igen även om det var full fart så hann vi prata en del. Blev några inköp till båda barnen men mest till mig faktiskt. Efteråt åkte vi till svärföräldrarna för middag och mellomys. Busan vägrade dock att gå och lägga sig då det var alldeles för kul att vara där. Spjälsängen vägrades men till  lut gick hon med på att sova bredvid farmor i alla fall. Fast trots att hon inte däckade förrän midnatt så gav hon ju inte farmor sovmorgon. Efter frukost var hon så trött och farmor och farfar skulle iväg så vi satte oss i bilen och åkte hem och Busan slocknade på en gång. Vi hann hem lagom till hockeyn som ju tyvärr inte var någon höjdarmatch. 
 
Så vacker himmel ikväll. Hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig nu så man vill vara ute
2
Matilda Wik - fotograf i Norrköping

Åh jag ska också ha Me&I-träff snart! :D Roligt med så mycket fint till de små, farligt för plånboken :P

Linda-Mamma till Alfred

Ja jösses lite får man ha att se fram emot o det har ju verkligen du med;)Fick mail ang.VIP på mässan, det var tydligen fler än jag som stod på kö,men jag får väl åka ned ändå;)
Kul att ses, lite hann vi väl prata men blir ju lätt att man inte hinner prata med alla..