Min dag

Var inte alls roligt när jag vaknade imorse och inte kunde ligga och mysa med familjen i sängen. Lyckades somna om efter ett tag i alla fall och sen vaknade min kollega som sov på övervvåningen i samma hus som mig och skulle ut och springa. När hon såg att jag var vaken så undrade hon om jag ville med. Tyvärr har jag inte den konditionen riktigt än och inte heller skor som passade med mig så vi tog en promenad i raskt tempo istället. Var riktigt gott då solen skinit här i Södertälje idag. Sen har det blivit mer repetition och fixandes med lite intyg och så har jag sökt en distanskurs till hösten. Som jag sagt så måste jag hitta en ny karriärsväg eftersom jag inte trivs helt på jobbet och inte kan jobba som jag gör just nu med barn och en man på sjön. Har inte helt bestämt mig vad jag vill göra men hittade en kurs till adiminstratör som verkar kunna vara en bra början åtminstone. 
Men nu sitter jag här och har mitt första pass på väldigt länge och nu är det bara en timma kvar innan jag får gå och sova. Är lite ringrostig men det känns som det börjar komma tillbaka.
 
 
Södertälje sluss som vi sitter vid
 
 
Mina datorskärmar
 
 
Denna fick jag från mannen idag, lillskruttan har nästan somnat där under fåtöljen
3
Linda-Mamma till Alfred

Ska bli kul o ses på lördag!Du har en bit att åka, eller hur skall du göra??

Linda-Mamma till Alfred

Haha älskar dina skärmar på jobbet o bilden på skruttan!Nu finns det uppdaterad info om träffen på lördag;)

Carolina

De där skärmarna känner jag igen. När du beskrev ditt jobb första gången gissade jag på nått vts-aktigt:) har själv jobbat som lotsoperatör i Gbg. Nu är det som sagt Chalmers som gäller, sjöfartsekonomiska ämnen framför allt.

Vad gäller dynan så köpte jag en original dyna på rean som jag mallade av..och sedan sålde på tradera:)