Förkylt

Sonja är ju så gott som frisk från sin förkylning förutom lite rinnande näsa men nu verkar jag ha åkt dit ordentligt istället. Känner mig superhängig och vart frusen och haft ont i halsen idag. Vi som hade en del planerat imorgon :( 
Men känns bäst att hoppa babysimmet även om det gör att Busan missar två gånger i rad och hon som hade behövt gå nu när det var så tveksamt sist. Är också en massa aktiviteter i Alingsås imorgon då Alingsås stora barnkalas anordnas, lite tråkigt att missa det med men inget att göra, nästa år uppskattas det nog ännu mer och eftersom det vart så välbesökt så lär det återkomma.
 
Nu ska jag ta lite ferdagsgott och sen blir det sängen för imorgon måste jag packa eftersom vi ska åka på söndag och det är en del som ska med.
 
Var en blöt och sandig tjej som jag hämtade hem idag men hon älskade att vara ute och leka trots regn och ville inte gå in först när vi kom hem
3
FrökenTV, bloggen om tv och film

söt jacka

Svar: Tack!
Maria

Ia

Det låter faktiskt lite härligt med regn och en höst som väntar.
Här är det annat än höst och ca:30+,kan bli lite för bra ibland.

Svar: Jag är ju rätt så förtjust i våra årstider här med växlingarna även om jag gärna tar en dos med sol och värme mitt i vintern och slasket :)
Maria

Therese

Jobbigt med förkylningen hoppas det går över snabbt! Måste säga att det är lite samma sak här hemma jag älskar kuddar men mannen förstår sig inte på dem. Hoppas ni får en fin dag och att du mår lite bättre!