Nyårsafton

Idag är det årets sista dag och efter de senaste veckorna som känts jobbiga har vi haft en kanonjul och det känns som årets sista kväll kommer bli riktigt bra den med. Året blev precis som jag hoppades trots allt.
Förra året la jag upp ett bildkollage på Sonja på Instagram där jag skrivit att hon var det bästa med 2012 och att 2013 skulle bli året då hon skulle lära sig gå, säga sina första ord, åka till New York och förhoppningsvis bli storasyster. Och allt det gick i uppfyllelse :)
 
Dessutom har vi blivit båtägare, byggt ett trädäck med spapool i trädgården och äntligen fått källaren att bli så som vi vill ha den hemma. Mycket spännande har hänt och när jag är hemma igen kommer en liten årsresumé.
 
Just nu står jag och förbereder för kvällens trerätters middag som är helt vegetarisk medan mina föräldrar är iväg och köper en diskmaskin då deras olämpligt nog valde att lägga av igår kväll. Om några timmar får vi gäster och det blir ett lugnt och skönt nyår. Saknar min älskling såklart och nyårsafton har en lite speciell plats i hjärtat eftersom just den dagen för åtta år sedan nu var första gången vi sa "jag älskar dig" till varandra.
 
 
3
Emschen

Själv är jag ingen nyårsfirare, har varit på för många dåliga nyårsfester för att uppskatta nyår. Tyvärr.

Ikväll blir det dock att åka till svärmor och bonussvärfar. Jag funderar på hur mkt jag ska klä upp mig. Å ena sidan vill jag späka på å andra sidan vill jag inte ta mer än precis nödvändigt.

Hoppas att du får en härlig nyårsafton och att du och kärleken kan facetimea lite.

Gott Nytt År!
Kram

Mammatea

Gott nytt år!

Nikita

New york , va häftigt !!
Gott nytt !