Krakel Spektakel- mer favoriter

Fanns ju en hel del fina barnkläder att titta på också. Me&I var där och Snoozy som jag köpte saker ifrån på Baby & Barn mässan men inte nu. Denna gången hittade jag några nya favoriter. My Bliss skänkte oss de sötaste baby bloomers i goodiebagen och så fort jag såg dem visste jag att den montern var tvungen att besökas. Hittade många små fina plagg till båda barnen; Sonja fick en klänning och en solhatt och Sigrid ett par bloomers till, en byxdress och en solhatt hon med. 
 
 
 
Men den absoluta favoriten av dem alla blev helt klart Lika Lyx! Mjuka och helt underbara mössor, scarfar och filtar bland annat. Att de är ekologiska gör att de känns ännu bättre och när Sigrid fick prova en mössa och en scarf så blev jag såld, gick ju inte att låta bli att köpa då. Filten som fick följa med hem skulle jag kunna gosa med hela tiden och jag hade kunnat tänka mig ett örngott till mig själv helt klart. 
 
 
"LIKALYX jobbar med rosa, blått, vitt och svart när det gäller textil. Hela första kollektionen består av dessa underbara klassiska färger. De ger en stilren och evig känsla, inget man tröttnar på. En kollektion gjort med kärlek till de kära.
Allting är 100% ekologiskt, givetvis. Till och med vårt färgbad!
Bomullen kommer från Indien och är ekologiskt odlad och är GOTS- certifierad.
Tyget och färgbadet görs i Sverige!"
 
1
hannahuserar.blogg.se

Det verkar som du haft det super på mässan. Tyvärr blev min resekamrat + barn sjuka så vi kom aldrig iväg :-( Hoppas ni har det bra på er resa! Ps. Blir så rörd när jag ser bilder på er lilla som står och väntar på sin pappa. Så fint!