Höstlyx

Hösten har verkligen slagit till på allvar nu med regn och kyla. Visst kan det även vara lite mysigt när man kan kan tända en brasa och en massa ljus och krypa upp i soffan med en filt och en kopp te.
För någon vecka sedan dök det upp en inbjudan till något som känds väldigt härligt så här mitt i hösrusket; ett bloggevent mitt i Göteborg. Klart jag anmälde mig direkt!
Ser verkligen fram emot en härlig kväll och lite lyx och att få träffa många härliga bloggare igen och några för första gången. 
 
Gå in här för att läsa mer om eventet 
5
Emschen

åh va kul med event! Jag vill också åka på event och krama om andra bloggerskor!

Johanna - RosaBubbla.se

Roligt att du kommer! Vi ses där!!

Kram Johanna
www.rosabubbla.se

Emelie Babunovic

Då ses vi där hjärtat <3

Svar: Ska bli jättehärligt och kul att få se så många igen! <3
Maria

Linda-Mamma till Alfred

Men ÅH jag vill med!!

Linda-Mamma till Alfred

Har mailat dem o frågat ifall det finns plats i så fall tar jag bilen;)

Svar: Åh hoppas! Vore kul att ses där
Maria