Vanish

För ett tag sen dök det upp en kampanj hos Buzzador som jag kände direkt att jag ville anmäla mig till. Man skulle få buzza Vanish och det blir rätt mycket fläckar när man har småbarn.
Efter jag fått hem paketet som innehöll ett stort urval av Vanish produkter så var det dags att sätta den ordentligt på prov kände jag. Fick hem 1Vanish Powergel, 1 st Vansih OxiAction Pink powder,1 st Vanish OxiAction Chrystal White Powder och1 st Vanish OxiAction Extra Hygiene Powder. Utmaningen var att genomföra ett fläcktest vilket jag helt klart tog på största allvar.


 
Maken bara skrattade åt mig när jag ställde mig och plockade fram saker ur skafferi och kyl för att kladda ner tygtrasan vi fått med i paketet. Valde sådant som ofta ger fläckar härhemma och som ofta känns svåra att få bort också. Vad ser ni ovan på bilden.
 
Sedan förbehandlade jag de olika fläckarna med antingen Powergelen ( korvstroanoff, bläck och gräs) eller Pink powder ihop med lite vatten som blandas ihop (övriga). Detta då efter att fläckarna fått ligga några timmar då man som småbarnsförälder sällan hinner förbehandla fläckar på direkten.
 
Efter en 60 graders tvätt så var det sedan dags att se reslutatet!
 
 
 
Som synes helt rent och det mesta var borta också men banafläcken kunde man ana fortfarande. Jag blev uppriktigt överraskad av detta resultat och rekommenderar verkligen powergelen framförallt. Har även testat Extra hygiene på mina träningskläder nu som tvättats i 40 grader och det kändes rent och fräscht verkligen. 
 
 
#buzzador - #fläckfrittmedvanish - #vanish