Möblera om

Har pratat lite löst om att göra om lite hemma. Sovrummet ska få lite ny färg på väggarna bland annat och en ny sänggavel. Men strax innan J åkte så började vi prata om att göra om tv-rummet till matsal och rummet innanför tv-rummet, som nu inte använts direkt, till tv-rum istället. Efter en del funderade och lite fina nya inköp på Netto i veckan så fick jag idag ett ryck och och började flytta om och igår åkte vår gamla soffgrupp, som bara stått, ut på Blocket också. Så nu hoppas jag den blir hämtad imorgon så jag kan flytta de sista möblerna också.
 
Soffan passade verkligen perfekt här och det blev precis så bra jag hoppades. 
 
 Korgborden i hörnet var några av de saker som följde med hem från Netto. På den väggen ska sen tv-bänk och tvn vara. Kommer nog flytta den nästa vecka även om det innebär att jag inte kan kolla på tv på tre veckor tills J är hemma igen. Måste dra om antennkabeln. Men finns ju playkanaler och jag ska ändå dra ner på skärmtid ;)
2
Veronica

Det ser ju ut att bli toppen :)
Jag älskar att möblera om och fixa, vi pratar just nu om att möblera om lite hemma och jag verkligen drömmer mig bort i det.
Kul att du har hittat massa fynd på netto, jag får nog ta och åka dit och kika lite.
Kram

Emschen

Så fina saker du hittar på Netto! Er Netto måste vara bra mkt bättre än alla de jag har varit inne på!
Kram