Bloggkärlek

Efter bloggeventet så började jag läsa en del nya bloggar. Igår så var jag in på en av dessa och fick se detta inlägget. Tyckte idén om bloggkärlek som Madelein kommit på var så bra så idag hänger jag på.
 
En av de första bloggarna jag började läsa berörde mig väldigt mycket och den gör det fortfarande. Jag vill sprida lite kärlek och skicka lite styrka till en mamma som inspirerar mig och gör mig väldigt tacksam för det jag har.
Evelina är mamma till Lucas som inte är riktigt som de flesta barn och de har fått tillbringa stora delar av hans liv på sjukhus. Tycker hon är så stark ( och även hennes sambo Peter) som orkar dela med sig om detta. Ofta blandas allvaret dessutom upp med en stor portion härlig humor.
Jag tänker på denna familj varje dag och gläds med dom när det går bra och gråter en skvätt och håller tummarna när det går emot. Just nu är de på sjukhus igen efter en jobbig period och jag kände verkligen att jag ville ge dom något om än på avstånd.
 
Håller alla tummar jag har om att allt ska gå bra och vill ge er all styrka och kärlek!! 
 
2
Evelina Sidenbäck

Tack för dessa fina ord. Verkligen en fint initiativ. Det är detta som ger mig styrka o energi att dela med mig om vårt liv... att bara veta att andra uppskattar de de har får mig att bli varm i hjärtat. Kärlek till dig, varm kram från oss

Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥

Sv: Åh, vad jobbigt att ni också fick sluta med amningen så abrupt! Jag fick ju ändå vänja mig vid tanken lite längre, och förhoppningsvis kan man få fler barn så att man får uppleva det igen! :-)

Kramar