En tidig julklapp..

...hämtade jag ut på Posten häromdagen. Var Loppi som hade skickat ut ytterligare en blogbag. Denna gick i lite juligt tema och innehållet uppskattades verkligen.
 
Indiska hade skickat med julkaffe som är både KRAV och fairtrade märkt och som ska ges bort i julklapp faktiskt, fina mönstrade strumpor som man blir riktigt glad av samt även en batteridriven ljusslinga som passade perfekt som belysning i vårt hallfönster då vi inte har ett eluttag där att koppla in adventsbelysning i.
 
Palmolive bidrog med en Magic softness tangerine skumtvål. En handtvål som doftar underbart och som kommer skummande direkt ur pumpen. Men även Mediterranean Moments duschtvål med arganolja och mandelextract. Den kändes väldigt lyxig men jag har inte hunnit testa än.
 
Ajax Kitchen & grease var också med i paketet och den har redan hunnit användas och jag tycker definitivt den tar bort fett bra. Ska även provas i ugnen efter jul.
 
 
#loppi - #loppiblogbagjul - loppiblogbag
2
Tess

Alltid kul med paket! Vet du jag har precis lottat fram vinnaren i tävlingen av Adidas tröjan och du vann ;) tack för att du delade med dig jag blev så glad av vad du skrev. Maila mig din adress ´på ovan email. Ska strax lägga ut på bloggen att du vann. kram Therese

Amanda

Jag älskar ljusslingor, lyser upp fint i mörkret!:-)
Kram