Ännu mer väntan

Just nu går verkligen både jag och bloggen på sparlåga. Händer inte mycket alls hemmavid, jag har dock en ofantlig rastlöshet i kroppen men är så galet trött. Sover inte på nätterna så bra men kan slumra en bra stund på dagen i soffan eller sängen som tur är. Men mest bara vänta vi på att något ska hända och det är ju inte så spännande att skriva om. Imorgon kan jag kanske få upp lite bilder på Sonjas rum hoppas jag. Idag satte jag i alla fall igång en virkning igen av denna söta snuttefilt som jag såg på Facebook för ett bra tag sen men var ju tvungen att få klart Lilla My till syrrans lilla först kände jag. Vi har börjat dricka upp glöggen som fanns kvar från förra året och igår blev det även supergod saffransostkaka till. Mums vad gott det är!
 
Dagens instagrambild
1
Frusol

Åh nära nu......
Är inte avundsjuk på magen just nu ;-) även om man sover dåligt efter att bebis kommit så är inget så obekvämt som de sista veckorna. Sov med typ fyra extra kuddar med Charlie och ändå så stramade det och drog det över allt. Men snart är bebis här och då kommer du glömma det där fort. Lycka till när det drar igång, ser fram emot att se underverket....

Svar: Vi är alla lite rastlösa härhemma nu av förväntan. Ska bli väldigt skönt att få tillbaka kroppen igen och orka lite mer. Får hoppas denna lilla sover lika bra som Sonja gjorde som nyfödd. Kram
Maria