Attans otur

Dagen började riktigt bra och vi hade en lugn och mysig morgon, sotaren var här också så nu är det gjort. Han lyckas alltid komma när J är ute på jobb av någon anledning men stegen är ju inte så jobbig att ta fram. Efter att vi lämnat av Sonja på förskolan så gjorde jag och Sigrid oss klara för att åka intill stan för fika med en tjej jag lärde känna lite på vattengympan jag gick på som gravid och nu är vi i samma föräldragrupp på bvc med. Efter att vi parkerat bilen råkar jag tappa min telefon i backen och jag bara plockar upp den igen och lägger den i jackfickan men sen när jag får ett sms och tar upp telefonen för att svara ser jag att hela glaset spruckit i en massa bitar.
 
Inte riktigt vad jag behövde nu. Så imorgon ska jag se till att den blir lagad vilket jag inte har tid med egentligen men kommer bli galen annars.
Förutom detta var det en bra dag med fika och en glad Sonja vid hämtning. Dessutom var vi ut en stund efter middagen då vi såg att grannen började sätta upp studsmattan. Sonja tycker det är så kul att hoppa på den och det var ett bra sätt att trötta ut henne innan läggning.
4
Mammatea

Signe säger varje dag att hon önskar sig en studsmatta.

art by tina

Oh no! Hoppas lagningen inte ruinerar dig. Har en polare i Borås som kan fixa sånt för en billig peng, men tror dock han är ute på turné just nu.

Linda-Mamma till Alfred

OH no!!Hoppas de löser sig!Ja har hört så mkt bra om Polen kryssningarna så det blir nog dit!Jisses så mkt på gång nu,bara 2 lediga helger i maj,helt galet!!

Olivia

ÅH! Fy. Jag gick runt med min sådär i 6 månader.. Man vänjer sig!