En måndag med barn i famnen

Så kan man verkligen beskriva den här dagen men vi tar det från början. Vi hade en lite jobbig natt då jag hade svårt att sova, Sonja sov lite oroligt och Sigrid ville amma mycket. Men vi kom upp i tid och kom i väg till förskolan. Jag fick vila lite innan det var dags att hämta igen och när vi kom till förskolan satt Sonja i sandlådan och såg nästan ut som hon sov. Hon ville dock hjälpa till att putta barnvagnen hela vägen hem. Hemma så satte hon sig i soffan och däckade ganska snart. Ställde in mat till henne men det åts inget och när hon vakande till igen var hon brännhet lilla gumman. Har åtminstone fått i henne vatten och smoothie och lite smörgås men hon har varit helt slut idag så imorgon blir det till att stanna hemma igen. Båda mina älsklingar har verkligen varit mammiga dag och jag har verkligen fått mysa massor idag. På gott och ont för jag har inte kunnat göra så mycket men lite påskpysslande blev det i alla fall.
Lite billigt pynt jag köpte i lördags som fått ny snyggare färg. 
3
art by tina

Köpenhamn är en sån mysig stad, känns liksom som man har hamnat långt ifrån sverige fastän det bara är ett stenkast. Sist jag var där var med Linda och hennes karl. En väldigt trevlig helg. Så nu kände jag att det var dags för ett återbesök, också råkar jag jobba i helsingborg dagarna innan så det blev ju smidigt att slå ihop det till en resa.

Ps. några new york-tips du vill dela med dig av?

Svar: Är ju halvdansk så Köpenhamn har det blivit lite besök till med mor och far. Några New York tips har jag nog. Kan maila dig
Maria

Linda-Mamma till Alfred

ÅH Köpenhamn, älskar Köpenhamn!Rekommenderar starkt Wake Up Copenhagen,ballt nytt hotell som jag alltid brukar bo på;)
Ja så go så att den får testas. Ok men blir du bakis/dålig på riktigt?

Hanna Karlsson

Fint påskpyssel. Hoppas barnen snart mår bättre.