Offline

Jag måste ju säga att det där med trasig telefon gjort att jag varit mycket offline under helgen och lär så bli tlls den är lagad. Fick åtminstone införskaffat mig en adapter så jag kan ha in gamla men den strular lite och är så seg och kameran är mycket sämre verkligen. Har knappt instagrammat alls under helgen och läsa bloggar går inte på den då bloglovin inte funkar. Men hoppas jag får den fixad i veckan. En sak är säker att på helgens mässa kommer datorn få följa med så jag kan blogga, och instagram får uppdateras med lite sämre bilder några dagar. Ett inlägg om påsken kommer så fort jag får tid förhoppningsvis ikväll.
2
art by tina

Vi ska bo precis vid södra gränsen till central park, och en springrunda i parken är redan inbokad=) Hoppas på sol och värme och picknick-väder!

Cissi

Så handikappad man blir när inte mobilen funkar! Hoppas allt är bra med er