Packardag

Det känns som jag inte gör annat än att packa just nu. Först för en påskhelg hos svärisarna och nu för en helg i Halmstad på mässa. Sonja ska dessutom få vara själv hos farmor och farfar så lär väl få packa för allt åt henne. Allt från solhatt till regnställ känns som det kan komma till användning.
Men först ska jag träna faktiskt, varit alldeles för dålig på det men nu är det dags. I förrgår hade jag och Sonja en skitmorgon och jag lämnade en ledsen tjej på förskolan men både igår och idag har vi traskat iväg glada och lugna och hon har utan tvekan knatat in till sina vänner och börjat leka. 
Idag blev det en omväg till förskolan för Busan ville prova alla grannarnas studsmattor på vägen men det fick hon inte men får ta en tur förbi efter hämtning istället.
 
Glad att vi har staket runt tomten så barnen kan vara ute utan att jag måste passa på dem hela tiden men vissa rymningsförsök har hon börjat med. Sonja vill gärna gå till brevlådan också på väg till och från förskolan, hon har fått hjälpa mig att lägga i paket och brev några gånger och nu vill hon det hela tiden
2
Emelie Babunovic

Åh va kul att du ska på krakel spektakel! Ha så kul hjärtat!
Kraam

Svar: Det ska bli jättekuk verkligen!
Maria

Tommy

Sv: Ja min packar dag blir i morgon, dator, kamera och sånt nödvändigt packar jag ner ikväll . Kläder får jag ta i morgon när jag kör hem till Malmö på förmiddagen och sen hämtar upp några andra vippare och kör mot Halmstad..

Ja vi ses i helgen, ska bli riktigt kul att träffa dig! :)