Kämpande

Det går verkligen upp och ner med orken just nu. Känner mig väldigt trött i både kroppen och huvudet och mycket tankar far runt. Men det har hänt några saker som gör att det känns mycket bättre även om en del fortfarande ska lösas. 
Sonja är en riktig gounge ibland men hon är även som tvååringar är mest med galet mycket vilja och det är inte alltid så lätt att dela mamma med lillasyster. Men nu är vi åtminstone halvvägs så nedräkningen börjar på allvar.
 
Igår så blev det öppna förskolan, började med att jag och Sigrid gick dit och hade mysigt en stund och sen när Sonja slutade så hämtade jag henne dit också. Hon har varit lite blyg på sistone när det är mycket folk och nya människor. Fast när hon kom dit skulle vi fika lite direkt och hon satte sig med några andra barn och pratade och mumsade kladdkaka direkt. Jag satt kvar och pratade lite medan Sonja direkt for iväg och lekte och var superglad och igång. Var så härligt att se henne och skönt att hon kunde släppa taget om mig ett tag.
Imorgon är det dags för storhandling så nu ska jag skriva lista och matsedel för veckan. Varit alldeles för dålig med matplaneringen så blivit si och så det senaste. Dags för skärpning helt enkelt.
 
Lilla apan fick bada i vattenpöl igår. Skulle tvätta den men vid läggdags så frågade Busan efter apa så vi får se om jag kan få den i tvätten
1
Carro

Kul att plaska i en vattenpöl :)