Semester

Vi har verkligen haft semester från det mesta och bloggen är det sista som jag tänkt på. Och vilket underbart sommarväder vi haft, har varit svårt att inte bara njuta varje sekund och bara släppa allt annat. Nu har dock mannen åkt ut igen men jag ska fortsätta njuta av värmen med mina underbara älsklingar innan det är dag satt återgå till vardagen igen på rikigt med förskola igen. 
Har bivit mycket busande och plaskande i barnpoolen senaste dagarna och att se framförallt Sonja busa runt med granntjejen och skrika av skratt är helt fantastiskt. Sigrid växer så hon knakar lilltjejen och det senaste är att ställa sig upp mot grejer och hon börjar utvecklas till en riktig klätterapa precis som hennes syster var och är.
 
Ska skriva några fler inlägg om vad vi gjort det senaste om jag nu kan få tjejerna att somna i hyfsad tid på kvällarna. Vi har vrdiit en del på dygnet så de kommer inte gärna i säng förrän tio på kvällarna och sover till tio elva sen på morgonen. Dags att fixa till det känner jag för börjar bli outhärdligt nu.