Baluns

Idag hände det grejer i Alingsås. Nya handelshuset Vimpeln invigdes med dunder och brak, eller typ i alla fall. Åtminstone halva stan var nog där åtminstone när vi kom dit runt elva. Det har verkligen blivit jättefint och en del roliga butiker har kommit hit. Det bjöds på underhållning och en hel del fina erbjudanden. Jag passade på att fynda på Lindex då de hade 100 kr rabatt för varje 400 du handlade för. Blev nya byxor, en klänning, två toppar och en bikini för min del. Dessutom köpte jag bastoppar till båda barnen och strumpor till Sonja. Blev dessutom lite lunch i den nya restaurangen som fick klart godkänt. Sen gav vi oss iväg till polisen för att ordna pass till Sigrid inför spanienresan. Var inte helt lätt att få henne att vara stilla och titta åt rätt håll för att få till en bild men till slut så satt den.
 
 
 
 
 
De två översta är från Edited by KateHudson kollektionen och jag hade siktat in mig på en helvit klänning i samma stil men den var slutsåld så blev en svartvit istället som är så snygg. Den vita toppen har ju en galet snygg rygg och bikinin kunde jag inte låta bli då den hade så mycket finare färg i verkligheten. Sen visade de sig att jag hade typ 7 bikinis hemma men en till gör väl inget?
 

Dessutom så hade BR leksaker 40% på allt lego så slog till på lite mer Duplo som barnen ska få i julklapp. Om vi nu kommer ihåg vid jul att vi köpt det förstås.
1
Mammatea

Fina kläder. Skulle verkligen behöva handla lite till mig själv men det är ju mycket roligare att handla till barnen...

Svar: Efter att ha fått rensa ut halva garderoben tack vare att det mesta blivit för stort var det dags att fylla på. Brukar bli mest till barnen annars men deras garderober svämmar över nu
Maria