Kronan Sulky

Igår blev det visst en ny vagn inköpt. Den dök upp på vår lokala köp och sälj barngrejer sida på Facebook. En Kronan Sulky för 500kr. Vi har letat lite efter en sån ett tag så jag diskuterade inte med mannen först utan skrev "köper" på en gång. Det är rätt eftertraktade vagnar och dyker inte upp begagnat så ofta. Så nu har vi fem vagnar hemma och den lilla resesulkyn jag fick på Loppieventet stående i Stockholm. Dags att sälja av några kanske?
 
Donkeyn får stanna ett tag till då det helt klart är smidigt att ha vagn till båda när jag är själv. Vi har en frog också som Sigrid har och åker i härhemma och sover i när vi är ute men den säljer vi nog när Sigrid sitter upp själv för eftersom vi bara har den härhemma så kan hon sitta och ligga i Kronansulkyn även om den är framåtvänd känner jag. För när vi åker in till stan bara hon och jag har vi Donkeyn i monoläge ändå. Sen har vi en Akta Graco fusio som är till salu redan då vi inte använder den längre även om det varit en kanonvagn på resa. Och sist men inte minst min fina retrovagn som absolut ska få vara kvar.
Dessutom funderar vi på att köpa tvillingparaplysulky att ha på resan och i båten i sommar, får se hur vi gör nu med det.
 
5
Emschen

Hahaha Du känner inte att du har dille på barnvagnar? Jag har en Emmaljunga Cerox till salu. Haha
Jag förstår dig för det finns sjukt många barnvagnar och fina barnvagnar.
Kram

Svar: Trodde aldrig jag skulle ha så många samtidigt faktiskt. Första vagnen köpte vi en begagnad och billig och sen har dillet utvecklas och nu finns det flera jag vill testa. Kram
Maria

Mammatea

Barnvagnar är kul!

Sara

Det var ett rejält gäng ^^ Jag har fortfarande samma som vi köpte begagnad när lillen föddes :P Nu är han 20 månader.

Linda-Mamma till Alfred

Blev helt chockad när jag läste 5,hehe..den gröna resesulkyn köpte vi när vi var utomlands nu och det var kanon, lätt att få med o bära osv;)
Hihi, ja vi får ta den där omtalade tjejkvällen snart,tycker jag;)
Hihi jag älskar att påta i trädgården/växthuset,det är helt underbart men mycket jobb, men det blir ju så fint!Har en baksideprojekt som heter duga,undrar när det skall påbörjas,mohaha..ja det finns att göra för jämnan. Men nu är min tvättstuga så gott som klar,känns helt underbart!

Hanna - Min vardag som trebarnsmamma

Snygg vagn och bra köp.