Tröttast

Det är verkligen galet så trött man kan vara. Sigrid sover helt okej på nätterna men de där vakenstunderna för amning tar på krafterna hos mig. Dessutom brukar jag inte somna om på morgonen efter amningen vid 5 tiden och Sonja brukar vakna runt 6 halv sju och vi ska helst upp då för att inte behöva stressa till förskolan. Sova middag lyckas jag inte med heller. Har haft en del att göra så bäst att passa på när barnen sover, men de gånger jag tänkt vila en stund när Sonja sover middag så är såklart Sigrid vaken.

Nu pågår packning för fullt då vi far till Stockholm imorgon för dop på söndag. Men först kommer barnens faster, farbror och kusin hit på frukost då det är klädbytardag i byn igen och vi alla ska dit och se om vi kan fynda lite. Dessutom ska jag lämna in en hel del för försäljning och hoppas på att tjäna en slant.
1
Maria

Tänk på att sätta dig själv före alla måsten ❤️