Njuter till fullo

Har haft en kanonvecka härnere med strålande väder hela tiden. Varvat poolhäng med lek i lekparken och lite utflykter och shopping. Sonja började tyvärr med att få feber på flyget ner och var sen hängig några dagar men vi kunde njuta ändå och nu är hon tillbaka med full kraft och har fått en ny favoriträtt i pizza :) Idag ligger istället jag nedbäddad i sängen då jag både lite dåligt imorse och sen spydde men efter det kändes det bättre är dock lite darrig på benen än och kämpar i mig vätskeersättning och lite, lite mat. J och Sonja är iväg till flygplatsen med svärföräldrarna som nu åker hem och vi får en vecka själva. Blir nog mestadels slappande nu med men troligen ett besök på en mindre nöjespark en bit bort. 
 
Sonja gillar att bada hon men först var det lite motsträvigt att hoppa i barnpoolen men bara någon dag senare tog hon ett skutt ner till pappa i den stora. 
Igår fick jag och maken en middag på tu man hand med gott att både dricka och äta, väldigt skönt även om jag ju tyvärr blev dålig idag av något jag fick i mig
2
Mammatea

Härligt med semester!

Cissi

Härligt med semester, sol och bad!