Skolstart

Nu har jag varit två dagar i Uddevalla för att få en introduktion till min utbildning till Maritime Sustainability Coordinator. Oerhört intressant att få träffa mina kurskamrater, de flesta kommer jag kanske inte se mer eftersom hela utbildningen är på distans, och få veta mer om vad vi ska lära oss och även få en inspirerarande föreläsning om utvecklingen inom den maritima branschen när det kommer till just hållbarhet och miljötänk. 
 
Det var väldigt roligt att många av deltagarna bor här i Göteborgsområdet så vi har möjlighet att studera ihop vissa dagar. Redan på måndag börjar första kursen med flera timmars livestreamade/inspelade föreläsningar och efter dessa dagarna är jag jättepeppad! Känns superbra att vara igång och jag tror det här steget kommer leda till någonting bra definitivt.