Gräsänka igen

Imorse så var det dags igen då. Haft en väldigt bra ledighet ihop även om en kurs och magsjuka gjorde att det "försvann" ett antal dagar. Jag och J har kommit igång med träningen ihop och det har verkligen varit peppande och bra för mitt mående också. Vi har haft bra familjedagar med bad och lekland och mys dessutom.
Men nu börjar nedräkningen igen och när han kommer hem så är det påsk och april hoppas vi ska bjuda på en massa bra saker. Båten ska i vattnet och jag ska på bloggevent igen :) Tyvärr blir det några kurser då också, den som missades nu på grund av magsjukan och en till men då kanske vi kan följa med hela familjen. 
 
Nu hoppas jag på vårväder och att snöandet och slaskandet tar slut. Vi bor ju rätt högt så här har det snöat nu några dagar men det har töat ganska så fort igen. 
 
Hittade den här på köksfläkten imorse :)
2
Emschen

Åh det måste vara slitsamt att ha det så, att vara borta från den man älskar. Ni är så starka som klarar av det så väl!
Så fin bloggen har blivit, det har jag helt missat. Jag som tänkte fråga om du var beredd på en flytt.. ;)
Vad är det för bloggevent du ska på? Jag vill också gå på bloggevent!
Kram

Linda-Mamma till Alfred

Inte kul o vara gräsänka, men tror mars kommer gå oerhört snabbt särskilt nu när solen kikar fram!
Ah eventet där i april låter ju jäkligt nice, måste jag säga;)