Tävling biljetter till Krakel&Spektakel

Som jag skrivit tidigare här bland annat så ska jag till Krakel & Spektakel -mässan för hela familjen i Halmstad här i slutet av april nämligen 26 och 27 och nu ger jag två av er läsare chansen att också gå dit.
 
Jag tävlar nämligen ut två biljetter till två vinnare!
 
 
Det kommer hända galet mycket på mässan men en del som man inte vill missa är:
 
  • Skattjakt med Pax- från "Pax jordiska äventyr"
  • Underbara Fulan med sin barnboksdebut "Militta"
  • Föreläsning med Eric Ståhl- om vikten av att ha en bra dålig dag! 
  • Stand up med Therese McDonald- en av de roligaste tjejerna måste jag säga efter att fått höra henne live.
  • Sen en massa mer saker för alla barn; såsom Zillah och Totte, Pettson och Findus kommer ha barnteater och mera aktiviteter och pyssel. Det bästa av allt är att alla barn upp till femton har fri entré!
 
För att vara med och tävla så ska du svara på denna frågan :
Vad heter hon som spelar Pax?
Svaret går att hitta på Krakel & Spektakels hemsida.
 
Svara med en kommentar och uppge mailadress då vinnaren kontaktas via mail. Tävlingen avslutas på söndag den 13 april klockan 12.00 och då publicerar jag alla kommentarer.
 
Tävling avslutad
För att läsa mer om mässan kolla in på hemsidan eller på facebook där det senaste kommer upp först!
4
Matilda

Hej! Är gärna med :)

Svar:Sanna Persson Halápi

Kram Matilda

Linda-Mamma till Alfred

ÅH är sååååå gärna med & tävlar!!!Vill ju så gärna gå!
Hon heter Sanna Persson Halápi.

Lina Eckerström

Svar: Sanna Persson Halápi

Håller tummarna !

Ha en bra dag nu !

Hanna

Åh jag vill vara med och tävla! Hade varit en rolig grej att komma iväg på. Hon som spelar Pax heter Sanna Persson Halapi. :-D